چند قطره احساس
چند قطره احساس
کاش دنیا یکبار هم که شده بازیش را به ما می باخت مگر چه لذتی دارد این بردهای تکراری برایش؟!...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, توسط مهرداد خدابنده لو |



سهم "مــــــــن" از "تــــــــو "


عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست ...!!!


هـــــمان ...


دلتــــنگی ِ بـی پایانی ست


که روزها دیوانه ام می‌کند ،


شب ها شاعر ...........!!!


گــرچه ،...


من شــعر نمی گویم !


آنــــچه می خـــوانی ،


شکوه هایی ست که تاب را از دلــــم ربوده است ... !!!




نظرات شما عزیزان:

شازده کوچولو
ساعت13:03---14 تير 1391
قشنگ بود دوستم
راستی من تو رو لینک کردم تو وبم خودم رو هم تو وب تو لینک کردم یه سری بزن بهم خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.